Reklamno onesnaženje

Image title

Po spletu okoliščin sem se udeležil današnjega črnega petka 24.11. 2017. Krivec je bil servis avta. Ob čakanju na popravilo, naj bi še nekaj malega nakupil. Seveda čimbolj na kratko. čŒrni petek je tisti nakupovalno noro mrzlični dan, s popusti po trgovinah. 

Slehernik, ki želi biti distanciran, je pred konkretnim izzivom, kako ostati neranljiv na negatvna energijska polja prodajaln. Reklamni panoji pred supemarketi zlivajo v prostor kaotično informacijsko polje, čez sto metrov daleč. V konfluenci z energijskimi interakcijami prodajaln, prodirajo do potrošnika. Do obiskovalca sežejo perfidno zadaj na hrbtno stran auričnega polja. Še posebej dražijo na področje trebuha, kjer deluje energija trgovine. Energijski tokovi pridejo do človeka kot morakvarji. Nezavedno človeka vabijo na komercialni tango ples. Morakvarski soplesalec ni na naši prednji strani, temveč zadaj. Zahrbtno zavaja pozornost. Takoj ko začnemo razmišljati o teh zadevah kot aktiven potrošnik, se vključimo v nezavedni ples. Reklamni panoji so udarni. Dosežejo širše polje mestnih struktur. Njihove informacije so prostorsko onesnaženje.